Na megint jól felbosszantottak. Szokásos telefon, interneten regisztráltam megjelenést, most járt le, meg kellene újítani, kikérdezik az összes adatot, aztán közlik, hogy sajnos már nem ingyenes a szolgáltatás. De nem mégsem erről van szó, online időpontfoglalás. Ne haragudjon - szakítom félbe -, csak nem gondolja, hogy azok után, hogy egy jelentkező költséget vállalva, percdíjas mobilszámon felhív, kijelzi a készülék a számot, a biztonság kedvérét még meg is kérdezem, hogy saját számról hív-e? időpontot beszélünk meg, ezek után se szó, se beszéd nem jön el az időpontot foglaló, vagy 10 perccel a megbeszélt időpont előtt lemondja, szóval ezt még meg is tetézem azzal, hogy megengedem, hogy a weblapomon ugyanezt megtegye, költségmentesen, néhány egérkattintással? Teljesen mindegy hogy regisztrációt követően vagy sem. Hát hülyének néz engem? Igen hülyének néz. Egy héttel később ismét felhív, hogy megkérdezze érdekel-e az ajánlat? 3 hónap ingyen, aztán fizetős, bla..bla. Úgy látszik ez a hölgy még sosem utazott utazási irodával. Ott sem lehet ám ingyen utazást foglalni, előleget kell fizetni, és nincs ám olyan, hogy aznap beszólok telefonon, hogy mégsem megyek, vagy egyszerűen csak elfelejtek kimenni a reptérre. Istenkém, most meg olvasom egy magánklinika weblapján, hogy az a beteg, aki nem jelenik meg a megbeszélt időpontban, legközelebb az első időpont árának 50%-t ki kell fizetnie. Ez lefordítva annyit jelent, hogy még fel is buzdítja az illetőt, hogy ha már egyszer jól kitolt a rendeléssel, akkor ezt akár még egyszer nyugodtan megteheti. Hát ilyenek lennének az orvosok? Ha egyszer az egyik hátsóján megbillentették, akkor még odatartja a másikat is. Nevetséges.
fülészorvos